Tuesday, January 7, 2014

Poezi Moderne - libri im i trete

Libri im i tretë me poezi titullohet "Poezi Moderne".

Është i ngjashëm në përmbajtje me librin tim të parë "Vizualet jo Vizuale", që do të thotë se nuk përmban vetëm poezi romantike si libri im i dytë "Iluzione Pasagjere" por është më i gjerë (poezi filozofike, për natyrën, për jetën, politike, etj). Është gjithashtu më i madh se librat e tjerë (më shumë poezi, më shumë faqe).

Mund ta gjeni në adresat e zakonshme të Amazon (amazon.com, amazon.co.uk, amazon.de, amazon.fr, amazon.it, amazon.es) për versionin e printuar. Gjithashtu libri është i disponueshëm në version elektronik (ebook) për Amazon Kindle (vetëm në anglisht).

Uroj t'ju pëlqejë!

--

Lidhje direkte për në Amazon.com:

"Poezi Moderne (versioni i printuar - shqip)"
"Modern Poetry - Kindle edition (anglisht)"

No comments:

Post a Comment